Menu
MAS Skutečsko, Košumbersko a Chrastecko, o.s.

SP SZP

Dokumentace k výběru dodavatele - 1. výzva SP SZP

1. Cenový marketing

Žadatelé, kteří realizují výběr dodavatele cenovým marketingem, mají povinnost předložit na RO SZIF dokumentaci ke zrealizovanému výběru dodavatele a to do 70. kalendářního dne od finálního data podání ŽoD na RO SZIF uvedeného ve výzvě MAS, v případě 1. výzvy MAS nejpozději do 1. 11. 2024.

Dokumentaci k výběru dodavatele zašle žadatel nejprve ke konzultaci na MAS do 18. 10. 2024. 

Postup:

  1. Žadatel provede výběr dodavatele v souladu s příručkou pro Zadávání zakázek 
  2. V Portálu Farmáře žadatel vygeneruje formulář ŽoD, který aktualizuje o upravený rozpočet projektu a doplněné údaje podle výsledku výběru dodavatele
    • Formulář ŽoD k aktualizaci si žadatel stáhne v PF přes tlačítko „Nová podání“ a dále dlaždici „Doložení příloh k Žádosti o dotaci“ - viz manuál „Doložení příloh k žádosti o dotaci".
  3. Aktualizovaný formulář ŽoD spolu s přílohami dle Seznamu dokumentace k cenovému marketingu  zašle žadatel na MAS na email slemrova@masskch.cz 
  4. Kancelář MAS zkontroluje, popř. pomůže žadateli formulář ŽoD aktualizovat (rozpočet, výsledky výběru dodavatele) a elektronicky jej podepíše.
  5. El. podepsaný formulář ŽoD zašle kancelář MAS zpět žadateli na email.

Poté el. podepsanou ŽoD spolu s dokumentací k cenovému marketingu vloží žadatel do PF přes dlaždici „Doložení příloh k Žádosti o dotaci“ a odešle na SZIF.

V případě bližších dotazů k zakázkám se prosím obraťte na Oddělení metodiky zakázek a technické pomoci, například Ing. Stanislavu Brožkovou (Stanislava.brozkova@szif.cz).

Příručka pro zadávání zakázek 

Seznam dokumentace k cenovému marketingu 

 

2. Přímý nákup

Výzvy k podpisu Dohody by měly být zasílány v lednu 2025. 

Žádost o platbu se podává prostřednictvím portálu farmáře a lze ji generovat až po podpisu Dohody.

Součástí žádosti o platbu je kromě povinných příloh dle Pravidel pro konečné žadatele, také dokumentace ke zrealizovanému přímému nákupu.

Seznam dokumentace k přímému nákupu:

1) Aktualizovaný formulář Žádosti o platbu (vygenerován k vyplnění na PF).

2) Účetní/daňový doklad od prodejce - datum uvedený na daňovém dokladu prodejce nesmí být před dnem zaregistrování Žádosti o dotaci na MAS.

3) Objednávka – v případě, že hodnota zakázky nepřesáhne 500 000 Kč bez DPH. Datum vystavení objednávky nesmí být před dnem zaregistrování Žádosti o dotaci na MAS, 

nebo     

Smlouva s vybraným dodavatelem – v případě, že je hodnota zakázky nad 500 000 Kč bez DPH. Datum uzavření smlouvy nesmí být před dnem zaregistrování Žádosti o dotaci na MAS.

4) Podklady pro realizaci zakázky tzv. přímým nákupem (na případnou výzvu SZIF, doporučujeme uchovat) – porovnání srovnatelných produktů, služeb jako doklad realizace nákupu za ceny v místě a čase obvyklé, tj. aktuální cenové nabídky jako např. veřejné nabídky z internetu (screeny web. stránek s datem), ceníkové podklady, e-mailové nabídky z doby realizace přímého nákupu.

Seznam dokumentace k přímému nákupu 

Zadávání zakázek

 

Vyhodnocení nejčastějších nedostatků předložených projektů do 1. výzvy SP SZP 

Výzvy

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
1 2

Vize MAS SKCH, z.s. 2024-2028

Fotogalerie

Náhodná fotogalerie

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE:1
DNES:31
TÝDEN:405
CELKEM:865971

nahoru

Mohlo by Vás zajímat