MAS SKCH, z.s.
Náměstí Plk. Josefa Koukala 1
538 54 Luže
IČ 01359363
SP SZP
Dokumentace k výběru dodavatele - 1. výzva SP SZP
1. Cenový marketing
Žadatelé, kteří realizují výběr dodavatele cenovým marketingem, mají povinnost předložit na RO SZIF dokumentaci ke zrealizovanému výběru dodavatele a to do 70. kalendářního dne od finálního data podání ŽoD na RO SZIF uvedeného ve výzvě MAS, v případě 1. výzvy MAS nejpozději do 1. 11. 2024.
Dokumentaci k výběru dodavatele zašle žadatel nejprve ke konzultaci na MAS do 18. 10. 2024.
Postup:
- Žadatel provede výběr dodavatele v souladu s příručkou pro Zadávání zakázek
- V Portálu Farmáře žadatel vygeneruje formulář ŽoD, který aktualizuje o upravený rozpočet projektu a doplněné údaje podle výsledku výběru dodavatele
- Formulář ŽoD k aktualizaci si žadatel stáhne v PF přes tlačítko „Nová podání“ a dále dlaždici „Doložení příloh k Žádosti o dotaci“ - viz manuál „Doložení příloh k žádosti o dotaci".
- Aktualizovaný formulář ŽoD spolu s přílohami dle Seznamu dokumentace k cenovému marketingu zašle žadatel na MAS na email slemrova@masskch.cz
- Kancelář MAS zkontroluje, popř. pomůže žadateli formulář ŽoD aktualizovat (rozpočet, výsledky výběru dodavatele) a elektronicky jej podepíše.
- El. podepsaný formulář ŽoD zašle kancelář MAS zpět žadateli na email.
Poté el. podepsanou ŽoD spolu s dokumentací k cenovému marketingu vloží žadatel do PF přes dlaždici „Doložení příloh k Žádosti o dotaci“ a odešle na SZIF.
V případě bližších dotazů k zakázkám se prosím obraťte na Oddělení metodiky zakázek a technické pomoci, například Ing. Stanislavu Brožkovou (Stanislava.brozkova@szif.cz).
Seznam dokumentace k cenovému marketingu
2. Přímý nákup
Výzvy k podpisu Dohody by měly být zasílány v lednu 2025.
Žádost o platbu se podává prostřednictvím portálu farmáře a lze ji generovat až po podpisu Dohody.
Součástí žádosti o platbu je kromě povinných příloh dle Pravidel pro konečné žadatele, také dokumentace ke zrealizovanému přímému nákupu.
Seznam dokumentace k přímému nákupu:
1) Aktualizovaný formulář Žádosti o platbu (vygenerován k vyplnění na PF).
2) Účetní/daňový doklad od prodejce - datum uvedený na daňovém dokladu prodejce nesmí být před dnem zaregistrování Žádosti o dotaci na MAS.
3) Objednávka – v případě, že hodnota zakázky nepřesáhne 500 000 Kč bez DPH. Datum vystavení objednávky nesmí být před dnem zaregistrování Žádosti o dotaci na MAS,
nebo
Smlouva s vybraným dodavatelem – v případě, že je hodnota zakázky nad 500 000 Kč bez DPH. Datum uzavření smlouvy nesmí být před dnem zaregistrování Žádosti o dotaci na MAS.
4) Podklady pro realizaci zakázky tzv. přímým nákupem (na případnou výzvu SZIF, doporučujeme uchovat) – porovnání srovnatelných produktů, služeb jako doklad realizace nákupu za ceny v místě a čase obvyklé, tj. aktuální cenové nabídky jako např. veřejné nabídky z internetu (screeny web. stránek s datem), ceníkové podklady, e-mailové nabídky z doby realizace přímého nákupu.
Seznam dokumentace k přímému nákupu
Vyhodnocení nejčastějších nedostatků předložených projektů do 1. výzvy SP SZP
Výzvy
Kalendář
Vize MAS SKCH, z.s. 2024-2028
Návštěvnost
Návštěvnost:
ONLINE:1
DNES:31
TÝDEN:405
CELKEM:865971