MAS SKCH, z.s.
Náměstí Plk. Josefa Koukala 1
538 54 Luže
IČ 01359363
nabídka témat DVPP
1) V šablonách III pro ZŠ je povinná aktivita 3.II/12 „Projektový den ve výuce“, ke které nabízím seminář, facilitované setkání, konzultace či mentorskou podporu, které by byly zaměřené na podporu při přípravě, ev. na zpětnou vazbu k realizaci projektu.
2) Nouzový stav v ČR otevřel cestu pro realizaci DVPP prostřednictvím webinářů, které jsem schopen sestavit a odvést pro většinu nabízených témat i pro mentorskou podporu, ev. sestavit seminář kombinovaný s webináři/distančními aktivitami.
3) Do nabídky akreditovaných kurzů (v délce 8 hod) mi přibyla čtyři nová témata.
Nabízím celkem 13 témat akreditovaných MŠMT ČR v délce 8 hodin, 6 témat akreditovaných MŠMT ČR v délce 16 hodin a 9 témat zatím neakreditovaných (viz níže).
Pokud byste si chtěli některé z nabízených témat dát do své nabídky a nechat si je akreditovat, můžete si podrobnější informace stáhnout na: http://jiri_hruska.sweb.cz/
Kromě lektorování nabízím své služby v roli mentora, konzultanta či facilitátora, v rámci osobní návštěvy přímo na škole, či distančně přes internet.
Pokud by vás tato nabídka zaujala, neváhejte mě kontaktovat na: jiri_hruska@seznam.cz nebo telefonním čísle 732 378 769. Rád upřesním cokoliv, co Vám nebude jasné!
Předem děkuji za případnou odezvu!
Mgr. Jiří Hruška
Lektorské portfolio viz: http://jiri_hruska.sweb.cz
Pokud byste chtěli vidět ukázku mé práce, můžete se podívat na webináře, které jsem vedl k tématu „skupinová práce a kooperativní výuka“ na: https://digifolio.rvp.cz/view/
Přehled nabízených témat DVPP pro rok 2020
Témata akreditovaná na 8 hodin
· Společné vzdělávání prostřednictvím diferenciace a individualizace výuky
· Formativní versus sumativní hodnocení
· Proč zavádět žákovská portfolia a jak s nimi pracovat?
· Proč si vést své profesní portfolio a co by mělo obsahovat?
· Projekty a projektové vyučování
· Metody aktivního učení
· Čtenářská gramotnost
· Jak na čtenářské dílny?
· Skupinové a kooperativní učení
· Strategie řízení výuky
· Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím týmem?
· Motivace a motivátory
· Různé příležitosti aktivního učení v přírodovědných předmětech (F, Ch, Př, Z)
Témata akreditovaná na 16 hodin
· Společné vzdělávání prostřednictvím diferenciace a individualizace výuky · Formativní versus sumativní hodnocení · Projekty a projektové vyučování · Metody aktivního učení · Čtenářská gramotnost · Skupinové a kooperativní učení | |
Zatím neakreditovaná témata · Úloha jako prostředek pro diferenciaci a individualizaci výuky · Co je to místně zakotvené učení a jaký je jeho význam? · Co je to badatelsky orientovaná výuka a co žákům přináší? · Jak se žáky nastavit třídní pravidla, aby opravdu fungovala? · Co je to podnětné prostředí pro učení a jak ho vytvářet? · Globální výchova aneb jak zavádět průřezová témata RVP do výuky i do života školy? · Jak zavádět environmentální výchovu do výuky i života školy? · Co je to mentoring a jaký je jeho význam v rámci DVPP? · Na co pamatovat, když se rozhodnete lektorovat vzdělávací akce?
|
Datum poslední aktualizace: 4. 1. 2022 12:57
Komunita MAS
Kalendář
Vize MAS SKCH, z.s. 2024-2028
Návštěvnost
Návštěvnost:
ONLINE:6
DNES:368
TÝDEN:368
CELKEM:840936